تبلیغات
علوم ورزشی - آموزش سفت و قوی کردن ساق پا
  • All Sport

    pic 1

  • UFC

    pic 2

  • No Rest

    pic 3

  • Fitness

    pic 4

  • Football

    pic 5

  • Runner

    pic 6

INFORMATION
ATOM

رسانه فرهنگی علوم ورزشی تنها درزمینه علوم ورزشی فعالیت میکند
و هدف آن رشد و توسعه ورزش در ایران میباشد و
هیچ ارتباطی با سایت های غیر اخلاقی و مغایر با نظام جمهوری اسلامی ندارد
و به هیچ عنوان تحت نظر ارگان ، سازمان ، نهاد و جنبشی نمیباشد و تنها از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی میکند

ارتباط با مدیریت

آدرس قابل دسترس و بدون محدودیت سایت علوم ورزشی
http://silver-sport.mihanblog.com
Address Finder
 تبلیغات
بـســم الله الـــرحمــن الــرحــیـــــم
به نام خداوند بخشنده و مهربان

آموزش سفت و قوی کردن ساق پا


Views
comments

سلام علیکم
این مطلب واقعا کار آمد هستش
خواهشا دقیقا آموزش ها رو اجرا کنید تا به بهترین نتیجه بریسید.



یکی از مهمترین نقاط بدن در ورزش های رزمی ساق پا هستش که بیشتر بلاک های نمیه پایین بدن با این عضو انجام میشه... حالا ما لازم داریم که یه ساق پای قوی داشته باشیم تا موقع برخورد با اعضای حریف کمترین صدمه رو ببینه
خیلی وقت ها اتفاق میفته که بعضی فایتر ها به خاطر ساق تو ساق شدن با حریف دیگه توان مبارزه خودشون رو از دست میدن ... پس با ما همراه باشید تا بهترین روش های سفت کردن ساق پا رو یاد بگیرید ...


1_با نوک پنجه دویدن باعث میشه که عضلات پشت ساق محکم و قوی شه . همینطور موجت متراکم شدن استخوان های ساق پا میشه ...( پس تا میتونید با نوک پنجه ها بدوید)

2_کوهنوردی یکی از مفید ترین ورزش هاست به این دلین که در کوهنوردی اعضای عمومی بدن کاملا مورد استفاده قرار میگیره و همینطور یکی از کالری سوز ترین ورزش های دنیا کوهنوردیه ... و علت این که ساق پا در کوهنوردی قوی میشه دقیقا به این خاطر هستش که فشار خیلی زیادی به پا های شما میاره .... (امتحان کنید متوجه میشید)

3_یک چوب گرد پیدا میکنید ( مثل وردنه ) اول خیلی آروم ساق هارو باهاش ماساژ میدین بعدش فشار رو بیشتر میکنید (یه مقدار درد داره ولی به مرور زمان درد رو تو بدنت میکشه)ساق پاتون که حسابی گرم شد و اساسی درد گرفت میرید سراغ ضربه زدن آروم و متوالی به تمام نقاط ساق پا ... و حالا فشار رو بیشتر میکنید و کم کم ضربه ها رو شدید تر وارد میکنید ( این مرحله اگر دردناک نباشه واقعا بی ارزشه ) پس به خودت سخت بگیر تا بهترین نتیجرو ببینی.

4_این مورد هم مثل مورد 3 هستش با این تفاوت که هر جا یه درخت صاف و بدون پوست خرکی دیدی تمرین رو باهاش شروع کن و کم کم ضربه بزن تا حسابی ساق پات له شه بعد میری استراحت میکنی تا ساق پا ریکاوری شه

5_بقیه کار ها هم تو باشگاه انجام شه بهتره (زیر نظر استاد انواع چوب ها  و ظروف سفالی میشکونید.)

اینم بگم که اگر یک دفعه فشار زیادی به پاهاتون بیاد ممکنه مشکلات خیلی بزرگی ایجاد شه مثل hematom
که خونریزی زیر جلد پیدا میکنید محل ضربه ورم میکنه و وضعیت به حدی وخیم میشه که کار به عمل جراحی میکشه

چند نکته :
1_وقتی تمرین میکنید پماد ها و کرم های گرم یا سرد کننده استفاده نکید ... فقط با یه باند محل ورم کرده رو ببندید.
 

2_هر خون مردگی یا ورم شدید نشونه ی hematom نیست پس نترسید وهنگ نکنید فقط به استادتون پاتون رو نشون بدید بقیش با اون .

3_تا جایی که میتونید از ساق بند تو تمرین استفاده نکید (البته با اجازه ی استاد)

4_تا حد ممکن از low kick استفاده کنید ( هم ساق شما قوی میشه هم ران های حریف)

و بعد از 2 ماه تمرین ساق (نتیجرو خودتون مشاهده میکنید)
یه ساق محکم با دست انداز خیلی زیاد و (خوراک چلاق کردن حریف)

یا علی

[http://www.aparat.com/v/1b7730f28496f01fd610d3ecfb1c585e214992]

برچسب ها : ساق پا قوی کردن ساق پا محکم کردن ساق پا ساق تو ساق سفت کردن ساق پا تمرینات ساق پا
Read More
date جمعه 26 خرداد 1391
Author : Dr
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
سهیل say :
خوبه من این راه های رو امتحان کرده ام،،، اما وقتی این کار ها رو می کنی مثلا غلطاندن دنبل روی ساق پا،، تا زمانی که ساق پا محکم نشده نمی تونی باشگاه یه مبارزه خوب داشته باشی

ضربه ساق حریف یه راهی خوب برای شکست دادن حریفه،،، تو خیلی از مبارزه هام از این روش استفاده می کنم
،،،
توصیه می کنم عکس سه بعدی استخوان ساق پا رو ببینید تا بدونید با کدام قسمت ضربه زد و با کجا دفاع

date : سه شنبه 12 آبان 1394 12:08 ب.ظ
user Avatar
say :
سلام. همگی خسته نباشید .ساق پا یه خاصیتی داره ک بعد از یه مدت با وارد کردن ضرباتی به اجسام سنگین باعث میشه رویه استخوانی ساق پا ترک های سطحی برداره ک خون در بین اون ترک ها جمع میشه و کم کم اون ترک ها به هم اتصال داده میشه بعدها با تمرین بیشتر اون ترک ها محکم تر میشه تا به جایی میرسه ک ساق پا مثل سنگ محکم و سخت میشه. حدودا این کار 6 ماه تا یک سال و حتی دوسال هم وقت میبره .ولی وقتی ک ساق پا با این تمرینات محکم بشه دیگه هیچ وقت ضعیف نمیشه. میتونید کیسه بوکس رو با خاک اره سیمان و چیزایی ک سنگینه پر کنید و روزانه 50 تا 100 ضربه با هرپا به اون وارد کنید.خودتون نتیجه رو میبینید.برای بار اول سعی کنید ضرباتو اهسته وارد کنید بعد از یک هفته کم کم شدت ضرباتو بیشتر کنید. خداحافظ.

date : جمعه 21 شهریور 1393 01:07 ق.ظ
user Avatar
ورزش say :
جالب بود ممنون

date : شنبه 25 آذر 1391 11:20 ق.ظ
user Avatar
فرهاد say :
بدک نبود. دستت درست. یه موضوع هم من بگم جهت تکمیل کردن این بخش اونم اینه که میتونی با یه حریف تمرینی ساق به ساق کار کنی بعدش بری سراغ چوب و این حرفا آخه یهویی بری با چوب کار کنی دهنت آسفالت میشه اول دو سه ماهی رو نوک بدو طنابم روزی دوهزارتا بزن و با یه دوستی کسی که میشناسیش ساق به ساق بشو اونم نه زیاد محکم در حدی که درد بگیره کافیه بعدشم کم کم برو سراغ درخت و چوب و چه میدونم یخ و اینجور چیزا. نوکرم . فعلا

Dr فرهاد جان دستت درد نکنه
یا علی
date : یکشنبه 11 تیر 1391 01:17 ب.ظ
user Avatar
salam khaste nabashid vahgan dasteton dard nakone

Dr salam az mas
fada madat
date : شنبه 10 تیر 1391 01:29 ب.ظ
user Avatar
سلام واقعا خسته نباشید
خیلی مطلب کامل و ارزشمندی بود
بازم مرسی
سعی کنید تا جایی که میتونید مطالب آموزشی زو بیشتر کنید چون واقعا تو هیچ وبلاگ یا سایتی اینقدر دقیق توضیح داده نشده موفق باشید

Dr سلام ... حتما
date : دوشنبه 29 خرداد 1391 10:29 ق.ظ
user Avatar


مطالب گذشته
ابر برچسب ها
Follow Me
Today Visit :
Yesterday Visit :
Month Visit :
Week Visit :
All Visit :
Total Author :
Total Post :
Online : User
control ToolBar
User Avatar
Icon Toolbar Guest Welcome To silver-sport