تبلیغات
علوم ورزشی - صبح ها چربی بسوزانید
  • All Sport

    pic 1

  • UFC

    pic 2

  • No Rest

    pic 3

  • Fitness

    pic 4

  • Football

    pic 5

  • Runner

    pic 6

INFORMATION
ATOM

رسانه فرهنگی علوم ورزشی تنها درزمینه علوم ورزشی فعالیت میکند
و هدف آن رشد و توسعه ورزش در ایران میباشد و
هیچ ارتباطی با سایت های غیر اخلاقی و مغایر با نظام جمهوری اسلامی ندارد
و به هیچ عنوان تحت نظر ارگان ، سازمان ، نهاد و جنبشی نمیباشد و تنها از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی میکند

ارتباط با مدیریت

آدرس قابل دسترس و بدون محدودیت سایت علوم ورزشی
http://silver-sport.mihanblog.com
Address Finder
 تبلیغات
بـســم الله الـــرحمــن الــرحــیـــــم
به نام خداوند بخشنده و مهربان

صبح ها چربی بسوزانید


Views
comments



بهترین زمان از روز برای انجام تمرینات ایروبیك (هوازی) كی است؟ پاسخ این است كه هر وقت كه دوست داشتید. مهمترین مسأله این است كه فقط باید فعالیت هوازی داشته باشید. تمرینات قلبی-عروقی مداوم مثل پیاده روی، دو، پله نوردی، یا دوچرخه سواری به مدت 30 دقیقه چربی سوزی می‌كند و مهم نیست در چه ساعتی از روز باشد اما اگر می‌خواهید بیشترین فایده ممكن را از هر دقیقه تمرین‌تان ببرید، باید صبح ها زودتر بیدار شوید و قبل از خوردن صبحانه تمرین خود را انجام دهید. فعالیت‌های ایروبیك در صبح ناشتا نسبت به انجام این تمرینات در طول روز سه مزیت عمده دارد:
در اول صبح وقتی شكم‌تان خالی است، سطح گلیكوژن (كربوهیدرات ذخیره بدن)، عضلات و كبد پایین است. اگر ساعت 7 شب شام خورده باشید و صبحانه تان را نیز 7 صبح بخورید، یعنی بدن‌تان 12 ساعت بدون غذا بوده است. طی این روز 12 ساعته سطح گلیكوژن كم كم پایین می‌آید تا گلوكز لازم برای عملكردهای مختلف بدن را حتی در موقع خواب فراهم كند. درنتیجه، شما با گلیكوژن و قند خون بسیار پایین از خواب بیدار می‌شوید كه بهترین محیط برای سوختن چربی ها به جای كربوهیدرات است. اینكه چقدر بیشتر چربی سوزی می‌كنید مشخص نیست اما برخی تحقیقات نشان داده كه وقتی تمرینات كاردیو (وقتی گلیكوژن بدن خالی است) انجام شود، تا 30 درصد بیشتر خواهد بود.
دومین فایده انجام تمرینات در اول صبح تأثیری است كه بعد از تمرین به جای میگذارد. وقتی تمرین كاردیو را اول صبح انجام می‌دهید، نه تنها در طول زمان تمرین چربی سوزی می‌كنید، بلكه این چربی سوزی با سرعت بیشتر بعد از تمرین نیز ادامه دارد. چربی سوزی بیشتر تنها دلیل انجام تمرینات ایروبیك در اول صبح نیست.
فایده سوم انجام این تمرینات در صبح، آن حس پیشرفت و اشتیاق است كه تا پایان روز همراهتان می‌شود. از نظر فیزیولوژیكی هم ورزش باعث می‌شود كه در بدن اندورفین آزاد شود. اندورفین‌ها هورمون‌های شبه افیون هستند كه صدها مرتبه از قوی ترین مورفین ها هم قوی تر هستند. این
اندورفین ها روحیه شما را بسیار شاد و بشاش می‌كند، استرستان را پایین می‌آورد، گردش خون را در بدنتان تقویت می‌كند و درد را تسكین می‌دهد. به این ترتیب وقتی صبح‌ها زود از خواب بیدار شوید و ورزش كنید، تا پایان روز شاد و سرحال هستید واسترس كمتری حس می‌كنید.

برچسب ها : ورزش صبحگاهی
Read More
date شنبه 2 دی 1391
Author : Dr
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


مطالب گذشته
ابر برچسب ها
Follow Me
Today Visit :
Yesterday Visit :
Month Visit :
Week Visit :
All Visit :
Total Author :
Total Post :
Online : User
control ToolBar
User Avatar
Icon Toolbar Guest Welcome To silver-sport